czwartek, 14 sierpnia 2014

DELFINOTERAPIA Dzięki Wam Patryczkowi udało się drugi raz wyjechać na Delfinoterapię 2014.08.31


DZIĘKUJEMY WSZYSTKIM ZA POMOC W UZBIERANIU NA DELFINARJUM DLA PATRYCZKA..Delfinoterapia odbyła się na Ukrainie w Chmielniku 31.08.2014.r ........         Było wspaniale, organizator dopina wszystko na ostatni guzik  www.delfinoterapia.net.pl                                      Patryczek był bardzo zadowolony i bawił się świetnie.Jego uśmiech mówi wszystko,Patryczek współpracował z terapeutom(Misha)i delfinkiem(Sonią)bardzo dzielnie,Patryczek wspaniałe znosił masaże z (Wową)i innymi masażystami ,,,Pierwszy efekt jest,,,Patryczek ma silniejszy uścisk w rączkach ,na resztę efektów trzeba poczekać dwa-trzy miesiące,,więc czekamy,,mama Patryka Edyta.                                                                                                                                                 

                                                                                                  Patryczek z Andrzejkiem i wspaniałym masażystą(Wowa)na Ukrainie.2014.08.13


Mój terapeuta na Delfnarium i Misha

                                                                                                                   
                Patryczek na Delfinarium. 2014.08.31

1 komentarz:

  1. Witam ja też jestem osobą chorującą na Mózgowe Porażenie Dziecięce. Bardzo się cieszę, że udało się Państwu wyjechać z synkiem na Ukrainę do sanatorium, bo ja zawsze o tym marzyłam niestety ze względów finansowych się nie udało. Zapraszam na mój blog: www.kamilakoscielniak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń